Hledat:
 

Hlavní strana - Služby pro firmy - Reklamní služby - Grafický manuál

 
Reklama
 

Grafický manuál

Grafický manuál je souhrnem pravidel a postupů ve využívání tzv. vizuální komunikace společnosti. Udává veškerá pravidla pro používání firemní grafiky, jelikož ta může být nevhodným používáním znehodnocena. Manuál definuje základní barvy vizuálního stylu, pojednává o používaném druhu písma, formátování textu a také naznačuje aplikace uvedených pravidel v praxi, např. na vizitkách, hlavičkových papírech, dokumentech, polepech služebních aut, apod.

 

Službu nabízí:

ImperialMedia s.r.o.
Moravní nábřeží 1208
Uherské Hradiště

www: http://www.imperialmedia.cz
email: info@imperialmedia.cz
telefon: +420 571 117 400

další informace o firmě...

Máte o službu zájem?

Pro kontrolu opište 489 do políčka:

 

Může Vás také zajímat:

 

Komunikační strategie

Komunikační strategie je souhrn používaných marketingových nástrojů a způsobů komunikace společnosti se zákazníky a s jinými subjekty. Komunikační strategie se určuje dopředu na střednědobý časový interval, zpravidla na jeden rok.

Firma: ImperialMedia s.r.o., Moravní nábřeží 1208, Uherské Hradiště

 
 

Webové prezentace

Bez kvalitní webové prezentace se v dnešní době neobejde žádná firma a dokonce ani malí živnostníci. Webové stránky jsou skvělým prostředkem k publikaci Vašich produktů a aktuálních informací. Práce na webu je jedním z nejjednodušších způsobů, jak můžete komunikovat s celým světem. Jednou vytvořená webová prezentace je na internetu na rozdíl od jiných medií k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce. První kroky zákazníka směřují k návštěvě webových stránek, teprve poté jde do obchodu, popřípadě kontaktuje danou firmu a požadovaný produkt si koupí nebo objedná. Proto buďte chytří, získávejte nové zákazníky jednoduše a pořiďte si webové stránky co nejdříve.

Firma: ImperialMedia s.r.o., Moravní nábřeží 1208, Uherské Hradiště

 
 

Zákaznické poutače

Zákaznické poutače jsou trojrozměrné prvky sloužící jako reklama v místě prodeje, nejčastěji se objevují v podobě permanentních stojanů (např. s produktovými letáky). Nejsou určeny k přímému skladování ani nabídce výrobků. Používá se pro ně výraz P.O.P. (Point of Purchase).

Firma: ImperialMedia s.r.o., Moravní nábřeží 1208, Uherské Hradiště

 
 

PRO FIRMY:

Změna údajů:     ID firmy:   Heslo:    

Víte, že na Firmy UH můžete vložit informace o Vaší firmě ZDARMA? Chcete upravit údaje o Vaší firmě?
Volejte operátora na telefonu 577 776 516 (po-pá 7:00 - 16:00)

© 2007 - Služby Uherské Hradiště - Kontakt - activenet.cz